About Me

6 Şubat 2015 Cuma

Steam'in Yeni Güncellemesi DLC'leri Gösteriyor

Steam çalışmaya devam ediyor. Valve'nin ünlü oyun sistemi, oyuncularını mutlu etmek için elinden geleni yapıyor. Yeni Steam güncellemesinin haberi bugün geldi; artık sahip olduğumuz DLC'leri daha rahat ve daha kolay görebileceğiz.
Buharlaşın!
Steam'de daha önce sahip olduğumuz DLC'leri görebilmek büyük sıkıntıydı. Hatta ben, konudan bir zaman çok habersizdim ve sadece oyuna girerek bunları görebiliyordum. Şimdi ise Steam Kütüphanesi'nde daha net bir bölme açıldı. Yeni Steam güncellemesiyle artık sahip olduğunuz tüm DLC'ler sadece bir tık uzağınızda, Steam Kütüphanesi'nde.
Güncellemede sadece bu da yok, son yaptığınız alışverişleri ve güncellemeleri gösteren yeni bir ekran da var. Aynı zamanda Steam geçmişini de artık temizleyebiliyorsun, onu bir Google Chrome misali kullanabiliyorsunuz. 
OpenGL oyunlarındaki çöküşte aynı zamanda düzeltilenler arasında yer alıyor. Steam'e girdiğiniz an burada yazılanları zaten fark edeceksiniz.
Ben ilk olarak Dishonored'a baktım, gerçekten de DLC'lerim gözüküyor. İnanılmaz.

0 yorum:

Yorum Gönder