About Me

20 Kasım 2014 Perşembe

Assassin's Creed: Unity'deki FPS Düşüşleri için Yeni Açıklama

Geçtiğimiz hafta raflardaki yerini alan Assassin’s Creed: Unity büyük tartışmalara yol açmıştı. Oyunda sık sık yaşanan FPS düşüşlerinin NPC fazlalığından olduğunu düşünen oyunculara yanıt Ubisoft’tan geldi.
Yayınladığı yeni güncellemeyle Ubisoft oyundaki sorunlar üzerinde sıkı bir şekilde çalıştığını belirtti. Aynı zamanda firmanın Assassin’s Creed: Unity’deki NPC kalabalığını da test ettiği ve bunun FPS düşüşü için bir çözüm getirmediği söylendi. Hatta geliştirici ekip oyunun çıkışından sonra NPC’leri azaltmayı denemiş ama sorun yine de olduğu gibi devam etmiş.
Ubisoft sorunun kaynağı olaraksa “aşırı talimat kuyruğu”nu gösteriyor. Bunu programlamadaki sorunlar olarak çevirebiliriz. Geliştirici ekip önümüzdeki haftalarda FPS düşüşlerinin kökünü kazımak için sıkı bir şekilde çalışmaya devam edeceğini de belirtti.

12 yorum:

  1. Rogue tamamiyle kopyala yapıştırdı. Ona verilen emek şimdi Unity'e verilseydi, Unity sorunsuz biçimde 9/10'ları alırdı. Yani neden eski nesile oyun yaptın Ubisoft? Bir kere senin sloganın "Yeni nesil burada başlıyor" iken sen hala O saçma sapalak kopyala yapıştır oyunu yaptın! Bakın Far Cry 4'e. Adamlar sadece onun üzerine çalıştı ve sorunsuz bir oyun çıkardılar. Önerilenler de R9 290X istiyor ama R9 290 ile ultra oynuyorum. Muhteşem bir şah eser çıkmış ortaya. Neyse umarım çözülür ve ben oyunu indirince sorunsuz biçimde oynarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La olum Unity'ye zaten yeterince emek verildi görmüyormusun. Fps düşüşlerinin zaten sorunu Npc'nin çok olmasıdır. Baksana Azaltsalar bile aynı sorun devam ediyor adamlar naapsın. Bide Rogue emek dedin bide kopya dedin eee o zaman nerde emek söyle bakıyım. Bu arda Fry Cry 4 dende bahsettin amk Fry Cry 3 le arasında ne fark var lan.

      Sil
  2. lan felsefeye bak roudi gayet güzel konuşmuş.Sen diyosun farcry3 ile 4 arasında ne fark var.Adamlar ne yapsın farcry ın doğası bellidir.Adamlar devam ettiriyor.Hem gayet güzel yani mantıklı düşün farcry oyunu ne kadar devam etsede bu tarz nasıl gta5 le gta4 aynı tarzsa bu da aynı şekil.Ubisoft paragöz olmasa roque denen atari oyununu çıkarmazdı !

    YanıtlaSil
  3. nedenini biliyorum çok basit bu unity saniyede 50 bin işlem yüklüyor ekran kartına ve işlemciye buda dx11 in 5 katı demek yani dx11 10 bin işlem alabilirken bu oyun 50bin işlem yolluyor dx12 çıksa sorun tamamen çözülücek ama o zamana kadaar :)) yani 50 bin işlem hatasını çözmeleri lazım kendileride söylemiş zaten aşırı talimat kuyruğu diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dx12 çıktı panpa o ekran kartarı 1.000 tlen başlıo tabi bulabilirsen o fiyata

      Sil
  4. Oyun aceleye gelmiş gibi

    YanıtlaSil
  5. Neden böyle bir oyunu çıkardılar ki, bitmemiş bir oyunu piyasaya sürdüler. Ubi bu sene AC Rogue'ta AC IV'ı ısıtıp, Unity'i hala çiğ bir şekilde önümüze koydu.

    YanıtlaSil
  6. oyunun hala düzelmesini bekliyom düzelsin öyle alcam

    YanıtlaSil
  7. Oyunu neden cıkarttılar ozaman ben onu anlamadım

    YanıtlaSil
  8. Gardaşım o kadar büyük oyun yapıyonuz sözde. Oyunu geç çıkardınız bide la ..Pehh

    YanıtlaSil
  9. Ubispft AC de sacmaladı bence bu sene

    YanıtlaSil
  10. E Abi Bidaha Ertelendi n Tam Yapın O Zaman Ayni Sorun Biraz Rogue Dede Var

    YanıtlaSil