About Me

20 Kasım 2014 Perşembe

GTA Online Karakterleriniz Tehlikede!

GTA Online oyuncuları, şimdi sakin olup dikkatinizi buraya vermeniz gerekiyor. Eğer siz de, GTA Online'ın ilk çıktığı zamandan oyuna başlayan oyunculardansanız, bu haber sizi derinden ilgilendiriyor.
Bu aralar birçok oyuncu, GTA Online karakterlerini PS4 ve Xbox One'a aktaramama sorunu yaşıyor. Şikayetler artmaya başladıkça, ortalık da kızışmaya devam ediyor. Peki ya bu sorunun kaynağı ne? Aslında sorunun kaynağı, oyuncuların kendisi.
Rockstar bu şikayetlerin elbette farkına varmış durumda. Yapılan açıklamaya göre ise, GTA Online'a, 2013'ten beri giriş yapmayan oyuncuların karakterleri ne yazık ki siliniyormuş; birçok oyuncunun yeni nesle karakter aktaramamasının sebebi ise bundan ibaretmiş.
Yine de karakter transferinde bir sorun yaşıyorsanız, bunun GTA'nın sitesinden yardım alarak yapabilirsiniz.
Bizimle kalın.

8 yorum:

  1. 2014'de açtığım için bir şey olmaz bana :D

    YanıtlaSil
  2. Bende PS4 te ilk defa yaratıcam karakterimi :D PSN:colak613461

    YanıtlaSil
  3. Valla kendi hesabıma para verip karşılığında 8 milyon dolar aldım baya para kastım şimdi silinirse aşırı sinirlenir aşırı üzülürüm demek ki 2 ay da bi gold alcaz artık

    YanıtlaSil
  4. Umarim yasamayiz..

    YanıtlaSil
  5. Sen de mi brütüs?

    YanıtlaSil
  6. 2013 den beri oynamiyosa 1-2 ayda en fazla ne kadar gelisebilir ki yeni karakter yaratsinlar

    YanıtlaSil
  7. ben şahsen yeniden açardım , yeni bir başlangıç yapıyorsun sonuçta

    YanıtlaSil
  8. sorun ne zaman giderilir

    YanıtlaSil