About Me

7 Eylül 2015 Pazartesi

Samsung'un büyük Tizen planı!

Samsung Tizen uygulamalarını hızlandırdı
Kendi işletim sistemi Tizen'in başarılı olması için sağlam bir uygulama ekosistemine sahip olması gerektiğinin bilincinde olan Samsung, buna yönelik hamleler yapmaya devam ediyor. Şirket, olgunlaşma sürecinde olan işletim sisteminin yeterli uygulama seçeneğine sahip olabilmesi için gerekli çalışmalarına hız vermiş durumda.
Samsung, geçtiğimiz Ağustos ayında temasta olduğu Tizen geliştiricilerinikapsayan bir etkinlik düzenleyerek uygulama geliştirilmesine teşvik amacıyla biryazılım geliştirme kiti (SDK) tanıttı.
Tizen işletim sistemi Apple'ın iOS ve Google'ın Android hakimiyetini frenlemek amacıyla Tizen Vakfı tarafından geliştirildi. Bu yeni işletim sisteminin geliştirilme sürecinde Samsung ve Intel de yer alıyor. Tizen Store 182 ülkede kullanılıyorancak şu an için 1.000 uygulama tescil edilmiş durumda. Samsung, yeni işletim sisteminin daha yaygın şekilde kullanılabilmesi için Tizen Store üzerindeki uygulama sayısını daha da arttırmak istiyor.
Samsung, 2014 yılından bu yana akıllı saatlerinde, TV ve çamaşır makinesi gibi cihazlarda Tizen işletim sistemine yer veriyor. Tizen'li cep telefonları ise, henüz emekleme aşamasında...

0 yorum:

Yorum Gönder