About Me

17 Kasım 2013 Pazar

Battlefield 4: İNCELEME [4]

Battlefield 4 de klasik Battlefield serilerinde olan dört farklı sınıf sisteminden vazgeçmiyor. Özellikle üçüncü oyunda bu sistemin ne kadar efektif olduğunu hep beraber deneyim etmiştik ve açıkçası bizler için de aynı dört sınıfa sadık kalınması çok doğru bir karar oldu. Bilmeyenler için kısaca hatırlatmak gerekirse, Assault; Carbines, DMR, Shotgun, Assault Rifle gibi silahları kullanabilen, düşenin kaldırabilen bir sınıfken, Engineer daha ziyade dost zırhlıları tamir edebilen düşman zırhlılarını havaya uçurabilen bir sınıf. PDW, Carbine, DMR ve Shotgun sınıfın spesifik silahlarını oluşturuyor. Support ise adından da anlaşılabileceği üzere destek sınıfı. Heavy Gunner olarak en ağır silahları sırtlanabilen sınıf, ekibe sağladığı mühimmat ile ön plana çıkıyor. Recon ise Sniper Rifle kullandığı gibi uzak mesafelerden takım arkadaşlarını uyarabilen tek sınıf. Özellikle arkadaş arasında, yan yana ya da ses üzerinden oynanan oyunlarda Recon'un değeri apayrıdır. Oyundaki her silahın en az yedi farklı gelişmiş versiyonu mevcut. Düşünün sadece el bombası kategorisi bile yediye ayrılmış durumda. Yeni silahlara ulaşmak içinse esasen yapmamız gereken alakalı silah ile yeterli puanı toplamak. Misal, PDW ile 4.000 puana ulaştığımız zaman PP-2000 menümüze ekleniyorken, 11.000 puanda UMP-45'e ulaşabiliyoruz. Bu arada bazı silahların özel versiyonları, tek kişilik senaryoda son bölümü tamamladıktan sonra açılıyor. Misal LMG sersinin en kuvvetli silahlarından M249 gibi...

0 yorum:

Yorum Gönder