Dev markaları logoları ile tanıyoruz ama o logoların içindeki gizli mesajların farkında mıyız?
Milyarlarca dolar değerindeki bu markalar elbette logolarını tasarlarken içine birkaç küçük gizli mesaj da yerleştirecekti. Sizin için bu logoları inceledik ve şifrelerini çözdük.
FedEx
ABD'nin ünlü posta servisinde E ve X harflerinin birleşiminden oluşan ok işaretini fark ettiniz mi? Bu ok, gönderilerinizin tam yerine, tam zamanında ulaşacağını sembolize ediyor.
Amazon
Amazon'un logosundaki ok işaretinin A harfinden Z harfine uzanması bir tesadüf değil. Online perakende devi, "mağazamızda A'dan Z'ye her şeyi bulabilirsiniz," mesajını veriyor. Ayrıca bu ok sayesinde sıcak bir gülümseme de yaratıyor. Zekice...
Gilette
Jilet ve tıraş bıçağı üreticisi Gilette'in logosunda G ve I harflerine dikkat. Bir jiletle kesilmiş gibi uçları giden bu harfler, markanın ne kadar keskin jiletler ürettiğini anlatmaya çalışıyor.
Toblerone
Toblerone çikolataları, İsviçre'nin Bern şehrinde doğdu. Bu şehir aynı zamanda, "şehirlerin ayısı" olarak da tanınıyor. Peki logo'da yer alan dağın üzerindeki beyaz bölgedeki ayıyı görebiliyor musunuz?
Carrefour
Carrefour markasını bilmeyen yoktur. Fransız mağazacılık devinin logosu, Fransızca'da kesişen yollar anlamına geliyor. Logodaki oklar da bunu sembolize ediyor. Peki iki ok arasındaki beyaz boşluklara bakınca ne görüyorsunuz?
0 yorum:
Yorum Gönder